BUKH S270

Model Seasall Solas Marine Engine

270 Hp (198 KW) ACE. Do ISO 8665

Elektroniczny – piezoelektryczny układ wtryskowy oparty na wspólnej szynie (common rail) dostarcza 270 hp i 50 kgm momentu obrotowego z 3.02 litrowej, widlastej 6 cylindrowej (CRDI) jednostki. Zaawansowane rozwiązania konstrukcyjne pozwoliły na znaczne zmniejszenie masy, rozmiarów i wyciszenie.

Zastosowanie grafitowego odlewu bloku silnika (CGI) znacznie zwiększyło wytrzymałość i żywotność silnika. Blok CGI jest dodatkowo lżejszy i cichszy w porównaniu do klasycznego poprzednika bloku żeliwnego. Posiada on o 80 % wyższą wytrzymałość na rozciąganie, 45 % wyższą sztywność i podwójną wytrzymałość w porównaniu do bloków stalowych czy aluminiowych. Zastosowanie bloku CGI jest najnowszym i najlepszym z możliwych rozwiązań na rynku dla silników diesla.

Wyposażenie standardowe:

Materiał:

  • grafitowy odlewany blok (CGI)
  • głowica aluminiowa
  • tłoki chłodzone olejem
  • widlasty 6 cylindrowy, DOHC
  • hydraulicznie regulatory popychaczy (lash adjusters)
  • zintegrowany płaszcz wodny
  • wyciszony łańcuch rozrządu
  • hydrauliczny, automatyczny napinacz łańcucha rozrządu
  • pojedynczy układ paska klinowego
  • dziewięciopunktowe wyważenie wału

System posadowienia:

  • regulowany, tłumiony

Układ smarujący:

  • elektryczna pompa olejowa
  • chłodzona wodą morską chłodnica oleju
  • napędzana łańcuchem pompa oleju

System paliwowy:

  • bezpośredni wtrysk w oparciu o wspólną szynę (CRDi) – wtryskiwacze solenoidowe
  • filtr paliwa z sensorem wody
  • podwójny układ kontroli ciśnienia w linii paliwowej
  • pompa wysokiego i niskiego ciśnienia

Układ elektryczny:

  • 12 V z 150 A alternatorem
  • dodatkowy/zapasowy przycisk STOP na silniku
  • ceramiczne świece dla „zimnego” startu

Układ chłodzenia

  • chłodzony wodą morską intercooler, wymiennik ciepła
  • odporne na korozje wykończenie elementów układu chłodzenia wody morskiej
  • wyjście na ogrzewanie kabiny
  • wałek rozrządu połączony z pompą wody

Układ diagnostyczny (EOI):

  • wbudowany układ diagnostyczny i zabezpieczający
  • pełna informacja dostępna po sieci CAN
  • wskaźniki kodów błędów
  • regulowane wskaźniki kontrolne

Układ zasilania powietrzem:

  • filtr przystosowany do wielokrotnego użycia

Układ wydechowy :

  • izolowany termicznie, chłodzony kolektor wydechowy
  • „mokry” wydech z mikserem i syfonem

Turbosprężarka:

  • elektryczna o zmiennej geometrii (E-VGT)

Układ sprzęgający:

  • sprzęgło typu life- long, bezwibracyjne

Emisja:

– EPA Tier 2, IMO i RCD kompatybilne

Hałas:

– 69,0 dB (poniżej standardu RCD 75 dB)

Produkty powiązane