BUKH U125

Model Seasall Solas Marine Engine

125 Hp (92 KW) ACE. Do ISO 8665

Ten typoszereg silników wnosi do grupy silników morskich dodatkowe walory zarezerwowane wcześniej dla silników benzynowych.

W grupie tej połączono kompaktowy system wtrysku paliwa common rile (CRDi) z zaawansowanym elektronicznym systemem zarządzania pracą.

Zastosowanie turbosprężarki o zmiennej geometrii (VGT) gwarantuje dostępność pełnego momentu obrotowego w pełnym zakresie obrotów silnika. Zapewnia ona, niedostępne dla modeli ze zwykła turbosprężarką, przyspieszenia przy jednoczesnej ścisłej kontroli zużycia paliwa przez silnik.

Model szczególnie ceniony przez wymagających użytkowników takich jak rybacy, policja wodna czy przez właścicieli łodzi rekreacyjnych. Dostępny z każdym z rodzajów napędów – na wale, typy Z, jet , z różnym przełożeniem i skrzynią biegów.

Wyposażenie standardowe:

Materiał:

  • odlewany blok stalowy
  • głowica aluminiowa
  • tłoki chłodzone olejem
  • rzędowy 4 cylindrowy, 16 zaworowy DOHC
  • hydraulicznie regulatory popychaczy (lash adjusters)
  • zintegrowany płaszcz wodny
  • hydrauliczny, automatyczny napinacz łańcucha rozrządu
  • pojedynczy pasek klinowy z automatycznym napinaczem

System posadowienia:

  • regulowany, tłumiony

Układ smarujący:

  • elektryczna pompa olejowa
  • korbowód wentylowany do układu zasilania powietrzem

System paliwowy:

  • bezpośredni wtrysk w oparciu o wspólną szynę (CRDi) – wtryskiwacze solenoidowe
  • filtr paliwa z sensorem wody
  • podwójny układ kontroli ciśnienia w linii paliwowej

Układ elektryczny:

  • 12 V z 130 A alternatorem
  • dodatkowy/zapasowy przycisk STOP na silniku
  • ceramiczne świece dla „zimnego” startu
  • przetwornik NMEA 2000 (opcja)
  • elektroniczny układ kontrolny (opcja)

Układ chłodzenia

  • chłodzony wodą morską intercooler, wymiennik ciepła
  • odporne na korozje wykończenie elementów układu chłodzenia wody morskiej

Układ diagnostyczny (EOI):

  • wbudowany układ diagnostyczny i zabezpieczający
  • pełna informacja dostępna po sieci CAN
  • wskaźniki kodów błędów
  • regulowane wskaźniki kontrolne

Układ zasilania powietrzem:

  • filtr
  • wentylacja korbowodu do układu poboru

Układ wydechowy :

  • chłodzenie kolektora wydechowego
  • „mokry” wydech z mikserem i syfonem

Turbosprężarka:

  • o zmiennej geometrii (VGT)

Układ sprzęgający:

  • sprzęgło typu life- long, bezwibracyjne

Emisja:

  • EPA Tier 3, BSO i RCD kompatybilne

Hałas:

  • 67,0 dB (poniżej standardu RCD 75 dB)

Produkty powiązane