BUKH VGT 350

Wytrzymały, ekonomiczny i niezawodny takie są nowe silniki serii VGT

Wszystkie silniki grupy VGT Common-Rail są oparte na 6,6l bloku V8 i są zaprojektowane by były możliwie zwarte i lekkie wyznaczając tym samym nowe standardy na rynku. Model VGT 350 znajduje głównie zastosowanie w szybkich i średnio szybkich łodziach i posiada light duty rating (medium jako opcja).

Posiada jako opcje dodatkowe urządzenie diagnostyczne silnika komunikujące się poprzez protokół J1939 i NEMA 2000

Opis:

Posadowienie:

  • Regulowane

Układ smarujący:

  • ciśnienie oleju przy 2000 rpm – 30-45 psi
  • ciśnienie przy biegu neutralnym – 12 psi
  • maksymalna temperatura oleju w misce olejowej – 120 C

Układ paliwowy:

  • pompa Bosch common rail
  • elektroniczny układ sterujący z regulacją 1%

Układ elektryczny:

  • CCA – 500 A, 12V
  • Maksymalna rezystancja dla 12v – 0,001 ohm

Układ chłodzenia:

  • zamknięty z przepływem 304 l/min
  • wydajność pompy wody morskiej 180l/min
  • rozpoczęcie otwierania termostatu przy 7C
  • w pełni otwarty przy 93 C
  • pojemność układu zamkniętego 18l
  • ciśnienie w układzie zamkniętym 16 psi

Układ diagnostyczny:

  • pełna diagnostyka własna
  • wyświetlacz kodów błędów
  • alarm świetlny i dźwiękowy

Układ zasilania powietrzem:

  • maksymalne opory na zasilaniu 6 kPa
  • przepływ 30m3/min
  • średnica linii zasilającej 100 mm
  • minimalna powierzchnia kraty wlotowej na silnik 600 cm2

Układ wydechowy:

  • przepływ maksymalny 60m3/min
  • maksymalna temperatura gazów wylotowych 700C
  • dopuszczalne backpressure 7,5 Kpa

Doładowanie:

  • Sprężarka o zmiennej geometrii (VGT)

Emisja

  • EPA Tier3, IMO i RCD

Produkty powiązane