BUKH VGT 350
Wytrzymały, ekonomiczny i niezawodny takie są nowe silniki serii VGT
Wszystkie silniki grupy VGT Common-Rail są oparte na 6,6l bloku V8 i są zaprojektowane by były możliwie zwarte i lekkie wyznaczając tym samym nowe standardy na rynku. Model VGT 350 znajduje głównie zastosowanie w szybkich i średnio szybkich łodziach i posiada light duty rating (medium jako opcja).
Posiada jako opcje dodatkowe urządzenie diagnostyczne silnika komunikujące się poprzez protokół J1939 i NEMA 2000
OPIS
Opis:
Posadowienie:
- Regulowane
Układ smarujący:
- ciśnienie oleju przy 2000 rpm – 30-45 psi
- ciśnienie przy biegu neutralnym – 12 psi
- maksymalna temperatura oleju w misce olejowej – 120 C
Układ paliwowy:
- pompa Bosch common rail
- elektroniczny układ sterujący z regulacją 1%
Układ elektryczny:
- CCA – 500 A, 12V
- Maksymalna rezystancja dla 12v – 0,001 ohm
Układ chłodzenia:
- zamknięty z przepływem 304 l/min
- wydajność pompy wody morskiej 180l/min
- rozpoczęcie otwierania termostatu przy 7C
- w pełni otwarty przy 93 C
- pojemność układu zamkniętego 18l
- ciśnienie w układzie zamkniętym 16 psi
Układ diagnostyczny:
- pełna diagnostyka własna
- wyświetlacz kodów błędów
- alarm świetlny i dźwiękowy
Układ zasilania powietrzem:
- maksymalne opory na zasilaniu 6 kPa
- przepływ 30m3/min
- średnica linii zasilającej 100 mm
- minimalna powierzchnia kraty wlotowej na silnik 600 cm2
Układ wydechowy:
- przepływ maksymalny 60m3/min
- maksymalna temperatura gazów wylotowych 700C
- dopuszczalne backpressure 7,5 Kpa
Doładowanie:
- Sprężarka o zmiennej geometrii (VGT)
Emisja
- EPA Tier3, IMO i RCD
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
DOWNLOADS